sovande sessa..

Idag va jag och älsklinge i kista och åt lunch, jag åt tikka massala.. det är ju såå gott!
Efter de har vi bara varit hemma och tagit de lugnt.
vi somnade en stund alla tre i sängen när vi kom hem, MYSIGT.
Jag har tittat på so you think you can dance finalen medans Wanessa sov på mitt bröst.
Min favorit vann inte men han kom iaf. tvåa, hon som vann är också riktigt duktig.
Alla dem är duktiga, tänk om man kunde dansa så :p

Sessan sover här bredvid mig på soffan nu men det är snart dags för mig o väcka henne tror jag.
Vill egentligen inte göra de men hon ska ha pyjamas och äta innan hon somnar igen.
Jag är ganska så pigg idag, de va nog för att ja sov på dagen förut så kanske sätter på någon film sen när jag ligger i sängen.
Mysigt nu när de börjar bli höstigt ute också, jag ÄLSKAR hösten.
Visst, de kan bli lite grått och tråkigt i längden men jag älskar färgerna, att man får gå i varma mysiga koftor, mysa framför en bra i film under en filt i soffan.. åååh så mysigt!
Jag längtar bara tills allt e klart hemma så att jag verkligen kan mysa och känna att inget ska göras hemma.
Ska försöka bli klar me allt tills min födelsedag :p

Imorgon funderar jag på om jag ska åka och hälsa på jobbet en liten stund.
Beror lite på vilken tid vi blir klara och så..
Men nu ska jag fixa lite här innan jag ska väcka sessan.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0