Söndagsmys.

God morgon!
Här har vi varit vakna sen 8. Sessan verkar få in sina rutiner nu och dem är heeeelt okej! :)
Somnar runt sju, vaknar vid elva och ska äta, sover vidare till tre då de är dags för mat igen och sen vaknar vid 8. Okej det är lite tidigt, hon hade gärna fått sova lite längre men med tanke på att hon bara vaknar en gång på natten så känner man sig rätt så utvilad! :)
Och nu har hon precis somnat igen.. Så nu kommer hon sova en stund för att sen vara vaken ett bra tag.
Men dem här rutinerna passar mig utmärkt, inga problem..
Får se om de håller i sig bara.

Idag ska vi snart gå och träffa Empa och hennes kille, vi ska ta en fika och prata lite skit.
Sen vid två tiden ungefär ska jag träffa mamma och Livan en lite stund.
Annars blir de nog rätt så lugnt idag.

Igår va jag och sofia på Solna dagen, de va väl trevligt.
Handlade mat med mormor och sen på kvällen va de middag hemma hos mormor, Mysigt.

Nu ska jag fixa lite innan jag ska röra mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0