Godnatt för mig!

Kom hem för en stund sen och har precis nattat Sessan nu. Hon somnade ju självklart vild halv åtta som hon gör varje kväll.. mellan 19-20 men va ju hos Sofia ikväll så hon sov i vagnen.
Vaknade vid elva när jag kom hem så då blev de ny blöja, pyjamas, mat och nattning :)
Nu sussar hon sött och jag ska göra de jag alltid gör vi den här tiden, städa haha.
Eller bara fixa undan lite smått.
Vet inte varför jag tycker om att städa på kvällen men jag tycker det är sååå skönt.
Älsklingen lär ju komma hem om en liten stund också så då ska vi väl mysa lite hoppas jag :p

Imorgon ska jag in till stan med Sofia en stund och efter de kanske jag går förbi mammas jobb en liten snabbis.
På eftermiddagen/kvällen ska jag hem till mamma och äta middag :)

Nä, nu börjar ja bli trött så säger godnatt för mig nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0