God natt på er :)

Nu e jag hemma och har redan fixat lite med disken.
Hade trevligt med Sofia och dem va roliga :D
Vi tänkte ta en öl efter med hittade inget bra ställe så vi åkte hem istället.
Imorgon ska vi åka till IKEA, jysk, rusta o allt de där borta i barkaby :p
Så blir rätt så tidig morgon imorrn men de ska bli kul att gå där.
Jag älskar ju IKEA men har inte varit där på ett tag nu, sist ja va där va 2 dagar innan Wanessa föddes :)
Nu ska jag fixa klart disken, plocka undan lite och göra mig iordning för natten.
Sessan sover sen klockan 19 så får se när hon vaknar och vill ha lite mat :)
Jag ska iaf fixa lite och sen lägga mig och titta på idol och läsa mina bloggar jag brukar läsa.

God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0