Gårdagen.

Borde sova nu! Är så trött egentligen..
Sessan hade såå ont i magen igår, usch vad jag tyckte synd om henne.
Men nu är de bättre när hon har fått bajsa :p
Igår så va jag med Sofia, Liam, Madde och Älvmina och promenerade och gick in på läkarmissionen vid typ Vällingby.
Såg ett jätte häftigt bord med en bänk och två stolar till. Jätte häftiga va dem :)
Men köpte de inte, vet inte riktigt vart ja ska ha de isf.. kanske balkongen?!
Sen åkte jag hem till Sofia, vi åt, snackade lite skit och kollade Idol.
Det va så otroligt skönt väder ute igår.. helt underbart.
Ser ut som att det är fint väder idag också, skönt.
Vet inte riktigt vad vi ska göra idag..
Skulle som sagt vilja sova lite till men kommer nog inte bli så, nu e klockan för mycket.
Kan lägga mig och vila en stund på dagen isf.
Jag är sugen på att åka till IKEA men inge kul att åka själv :p så får se hur vi gör.
Har inga pengar hellerjust nu men vill titta lite..
Jaja, vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0