:)

Älsklingen sitter och tittar på fotboll nu, Roma match såklart men den är snart slut.
Har iaf en glad pojkvän ikväll för dem leder med 3-1 ;p
Va ju som sagt hemma hos mormor en sväng och hälsade på.
Det va trevligt men va bara där en kort stund.
Sessan ligger och sover i sin vagga nu :)
Jag vet inte riktigt vad ja ska göra.. om ja ska sova eller om ja ska sitta uppe en stund och kanske äta lite choklad :p
Beror på om älsklingen ska titta på tv, e de nå intressant så tittar jag också :)
Hör att de regnar ute också, mysigt. Iallafall när man själv är inne i värmen och bara hör hur de knastrar på fönstret.

Pratade med Dina på msn också, alltid lite kul. SAKNAR DIG!
Har ju tänkt att ja ska åka ner till pappa när han fyller 50 så då frågade ja om inte hon också kunde komma dit.. hon bor ju i Grekland nu så hon behöver bara åka till en annan stad och de ville hon. Åååh, de skulle va sååå kul så jag hoppas att de blir så. Ska prata me pappa imorrn så får vi se :)

Nu fick ja sms av Sofia som undrar om ja vill äta lunch me henne och en annan kompis imorrn, MYS.

Nä, nu ska jag göra nåt annat.

Hörs imorgon.
God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Konstantina

JA! underbart kul ska det bli. Saknar dej som tusan och jag har inte ens traffat bebis, JAG!!!!

2009-09-23 @ 22:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0