Bajskalas

God morgon!
Sitter med Sessan i knät, hon kände för att vakna halv sju idag!
Mamma tyckte inte de va lika roligt som sessan tydligen tyckte med tanke på att hon "skrattade" hela tiden.
Jag somnade lite tillslut och fick väl sova en halvtimme till så idag e jag trött :p
Sessan har varit orolg på morgonen, tror hon har haft ont i magen.
Men nu har hon precis haft bajskalas så hon har lugnat sig lite.
Hon gnuggar ig i ögonen hela tiden, hon e trött nu min prinsessa.
Kommer nog somna gott när vi kommer ut med vagnen för vi ska ju till IKEA idag =)
Nu måste jag byta blöja o fixa de sista.

Trevlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: michis & leon

Svar:

Hejsan!

Visst skulle jag kunna göra en liknande, men det tar en bra tag att göra denna då det är vääääldigt många bilder och så.

Men m du är beredd att betal för det så visst!! :o)



/ M

2009-09-24 @ 17:03:19
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0