Babygym

God mrogon nya veckan! ;)
Här har vi varit vakna en stund..
Jag har hunnit sminka mig, ätit frukost och gett sessan mat.
Nu ligger hon i sitt babygym som hon äntligen börjar tycka om lite iaf.
Katterna tycker också att det är väldigt roligt!
Ska snart klä på oss och sen ska vi nog röra oss ut en stund..
Ska nog träffa Sofia och Liam en stund idag.. Liam börjar på dagis idag, stora killen.

Undra om man ska åka till Grekland i oktober när pappa fyller år för sen har jag ju e resa till barcelona jag skulle vilja göra också..
Grekland blir de me sessan och kusinen och till Barcelona med Sofia.
Då får Wanessa stanna hemma med pappan sin, mys.

Nu ska jag leta fram kläder medans hon fortfarnde är lugn i babygymet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0