Underbart

GodMorgon!

Ligger i sängen och myser med Wanessa, hon har precis somnat om och för en gångs skull i sängen bredvid mig.. MYS.
Annars så sover hon bara i sin vagga, hon tycker mest om att sova själv men ibland får man mysa då gäller de att ta chansen ;)
Somnade rätt så sent igår, kollade på 3 one tree hill avsnitt som jag inte har sett och har ett till som jag snart ska kolla på.
Idag vet jag inte vad som händer, kanske ska på bio ikväll vi får se.
Älsklingen ska snart iväg och ringa lite samtal och jag ska mysa i sängen me Wanessa o one tree hill, UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Ema

Hehe ja det är sjukt, men det är så lite som kan göra en glad och lycklig! Men jag klagar inte!!!



Hur är det med dig??? Vad gör du lördag-söndag?

Jaa... blev sugen på en sån pyjamas själv :)

2009-10-07 @ 18:21:07
URL: http://bodacious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0