Lördag? Nä, Fredag.

Nu har jag precis lagt sessan och väntar bara på att hon ska somna vilket hon gör när som helst.
Idag har vi inte gjort något särksilt, varit ute lite o så.
Ska snart äta lite mat också =)

Imrgon ska jag nog träffa mamma på dagen.. på kvällen ska jag nog inte göra något speciellt.. inte vad jag vet iaf.
Kanske bjuder över nån kompis eller så, vi får se =)

På söndag ska ja på UnderbaraBarn mässan med Sofia, kanske Samart o kanske Abbi.
Det ska bli skoj :D
Speciellt när Sofia har vunnit biljetter :p

I Veckan har ja inga speciellt planer över huvudtaget.. får se vad som händer.

Nu ska jag iaf kolla runt lite på nätet tills hon somnar helt och sen gå och laga lite mat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0