Tv kväll..

Fastnade framför teven, greys, fråga olle, playboy mansion, seinfeld o en massa annat haha..
Har precis ätit min fjärde skål för kvällen med flingor haha och är sååååå trött nu.
Älsklingen slutar nog snart men vet inte om jag orkar vänta, han ska ju ta sig hem också.
Jag är såå trött så vill bara däcka NU.
Så tror faktiskt att ja ska göra de..
Imorgon på dagen ska jag gå igenom lite utav bebis kläder och kolla om vi har allt vi behöver och annars vad vi behöver köpa, vet att vi måste köpa lite pyjamaser men annars tror jag nog att vi har de mesta.
Tar lite bilder imorrn på kläderna och lägger upp =)
Annars blir de nog en lugn dag imorgon, och hoppas på att ja mår lite bättre för jag känner mig fortfarande lite krasslig.
Kanske blir bättre om jag går o lägger mig.. ;p
Så nu blir de sängen.

God natt!
Pussen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0