Tråkig onsdagkväll..

Tillvägagångssätt
1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna nedan genom att
skriva första meningen i sms:en. Fråga 1 besvaras alltså med
första meningen i första sms:et, fråga 2  med första meningen i andra sms:et o.s.v.

Här kommer mina svar:

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Kan du skicka en sms biljett? Bilia va stängt.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
 Ring igen


3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Är du med Abbi?

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Aha okej, men erbjudandet står kvar.
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Vill du komma förbi?

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Min mottagning dog men vi hörs sen

7. Vad vill du höra mest av allt?
Okej härligt, säg till när du är färdig så kommer jag och tittar.
8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Jag slutar tolv, ska till bilskolan och plugga teori då. Vad ska du göra?
9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Härligt :)

10. Med vilken replik vill du bli uppraggad?
Okej, gick de bra?



Haha, helt sjuka svar ju!


Kommentarer
Postat av: Ema

Haha klockrent!

2009-05-14 @ 11:29:17
URL: http://emskling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0