Min nya kärlek..

Jag har skáffat en ny data med mobilt bredband, jag är kär!
Det är en liten mini pc och den är helt underbar än så länge iaf ;)
Så nu jävlar ska jag bli bättre på att blogga haha..
Perfekt att ta med sig om man ska ut till hagaparken eller liknande med bebis sen :p




Så ser den ut min älskling!


Idag har jag tagit de ganska så lugnt.. varit i solna centrum, hos en kompis en snabbis, handlat lite mat och så.
Imorgon blir de BM besök kl. 11.. efter de blir de säkert en liten sväng i Solna centrum eftersom att det är där jag går hos barnmorskan.
På kvällen ska jag nog äta middag med mamma och mormor, de ska bli mysigt.

Nä, nu ska ja ta och äta lite coco pops för ovanlighetens skull :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0