LYCKA!

Bebisen sparkar på och jag kan inte sluta tänka på att jag har ett barn i min mage.
Det är helt sjukt, konstigt, jobbigt men framförallt helt underbart.
Jag kan bara inte förstå det.
Jag har velat ha barn så himla länge och nu sitter jag här men ett mirakel i magen!
Jag är så glad att det är du och jag som ska få äran att uppfostra ett barn tillsammans.
Vi har varit med om så mycket tillsammans, 5 år tillsammans och jag är så lycklig att vi nu ska ha en bebis.
Åh, jag kan verkligen inte förklara hur lycklig jag är!
Jag mår verkligen piss ibland under graviditeten men allt är såååå värt det.
Jag måste vara världens lyckligaste människa fast det inte syns för att jag oftast är trött och seg.
Nä, nu kommer hormonerna fram och jag börjar gråta.. bäst jag slutar =)

Snart är du här bebis, du är efterlängtad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0