Tillbaka! =)

Japp, kom hem från Lanzarote i fredags kväll.
Vi har haft det helt okej men längtat hem väldigt mycket haha.
Ingen god mat, vi har längtat så mycket efter lite grönsaker och frukt. Gick typ inte att få tag på :(
Men det har varit skönt iallafall =)

Igår va jag och mormor hemma hos mamma och titta på eurovision, inte min favorit som vann men vi får  väl se hur långt hon går =)
Jag sov kvar hos mamma eftersom att jag inte hade nån portbricka och älsklingen inte va hemma.

Ska snart gå upp och äta lite och röra mig mot jobbet sen.
Känns lite konstigt, har inte jobbat på jätte länge.. men de ska bli ganska så roligt ändå.
Hoppas det är roligt folk som jobbar bara :D

Lägger in lite bilder också.

Jag och mormor





Magen syns lite =)

Lite ful bild men magen syns här med :p





Nu finns de lite bilder på magen iaf =)
Nu måste jag snart röra mig till t banan!
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Ema

Oh vad kul! Din mage växer fort, typiskt tjejer!

Ni verkade ha det skönt på Lanzarote iaf:)

2009-03-20 @ 16:19:31
URL: http://emci.blogg.se/
Postat av: Ema

Förresten, ja jag kommer på torsdag, tänkte vi kunde ses på en fika om du har lust=) var längesen!

2009-03-23 @ 14:58:28
URL: http://emci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0