Veckans to dos, halvt avklarade.


Det här va alltså det jag skulle göra den här veckan, hmm..


♥ Möblera om/bli klar i vardagsrummet
♥ Flytta in möbler och fixa lilla rummet
♥ Hoppas på att hinna måla hallen och få den klar
Bm besök
Pricka av lite saker från bebis listan
♥ Ikea besök?
Träffa två klasskompisar!
♥ Köpa/Beställa vagn
Ringa jobbet angående havandeskapspenning

Lite saker kvar men veckan är inte slut :P
Vardagsrummet vet jag inte om vi hinner bli klara med men förhoppningsvis kan vi möblera om i helgen.
Lilla rummet är nästan klart.
Ikea besök blir de nog till helgen
Och vagnen har vi inte bestämt än men vi har sagt att senast på måndag ska vi ha beställt/bestämt/köpt vagn.
Så trots allt ligger jag inte såå efter med min lista haha..
Hallen blir däremot inget med i veckan, vet inte när de blir.

Jag och älsklingen är inte så bra på att jobba ihop här hemma, vi hamnar oftast i tjaffs och så blir inget gjort haha.
Vi är så olika när de gäller sånt :p
Så nu har vi/jag bestämt att jag ska göra en lista varje vecka med sånt vi ska göra här hemma och följa den! Haha
Och då måste jag vara realistisk, jag är ganska bra på att tro att jag hinner mer än vad jag gör :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0