Underbart

Idag va de som sagt 3d ultraljud på schemat.
Det va så underbart :D
Det va en liten tjej, en liten Wanessa!
Världens sötaste..
En riktig pussmun som jag fick höra ett antal gånger från sköterskan som gjorde ultraljudet haha.. och riktigt tjockia goa kinder.
Ååh helt underbart att få se dig sådär.. nu längtar jag ännu mer tills jag får se dig på riktigt!
Pappas näsa har du också, de ser man :D
Längtar efter dig skrutt!

Efter de va de lite barnvagnskoll igen haha..
Men nu har vi bestämt oss eller hmm.. ja har bestämt mig haha.
Det blir en bugaboo!
Den va såå skön att köra.
Den är dyr men vi kollar efter begagnad så får vi se om de dyker upp något bra :)

Kom hem för en liten stund sen från mamma och ska fixa lite hemma och sen blir de nog sängen och en film, mys!
Det har varit en underbart dag idag :D
Fint väder, 3dul, blivit storasyster, trevligt med mamma, mormor och älskling..
Jaa.. allt!
Nä, nu ska ja fixa lite =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att ni bestämt er! Det där med vagn är en jäkla djungel men som sagt, Bugaboon är klart bäst =)

2009-06-18 @ 21:14:27
URL: http://livetalalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0