Sex and the city

Det blev lite chips och dipp också haha så ikväll har jag verkligen svullat :D
Det va så gott med chips o dipp, jätte längesen jag åt de :)
Älsklingen gick och la sig för en stund sen för jag fastnade framför sex and the city, de va dem tre sista avsnitten.
Åååh.. den serien är ju bara så bra.
Hormoner som man har nu också så e de klart att ja börja gråta ;p
Och det enda jag tänker på nu på kvällen som alla andra kvällar är pengar och hur vi ska hinna fixa här hemma.
Men men, de löser sig.
Nu ska jag krypa ner bredvid älsklingen och pussa på honom :)

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag såg också de avsnitten, igen =)

Finns ju inget bättre! Kommer ihåg att jag storbölade efter det sisa, vad ska man göra utan de liksom? Blev överlycklig när filmen kom sen =)



Vi har en Frog, en blandning mellan Geckon och Cameleon och den är super verkligen. Enda negativa är väl att det inte går att ställa handtaget på den, vet inte om det bara går på Cameleon kanske? Men jag är i lagom längd för den ändå så det stör inte mig, mer Amit när han ska använda den... Hoppas Geckon passar bra i alla fall!

2009-06-19 @ 07:41:52
URL: http://livetalalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0