Onsdag

Det blev inga bilder igår, jag orkade inte ta kort och lägga upp dem :p
Nu har jag precis ätit frukost i stort sett och ska snart tvätta håret.
Idag är de full rulle hela dagen och jag är ganska så trött så får se hur de går.
Men de ska nog gå bra ;)
Man får ju ta allt i sin egna takt nu för tiden! =)
Första är de barnmorksna som gäller..
Glömde skriva förut att ja när ja gjorde mitt 3d/4d ultraljud så sa hon att min bebis inte alls va fixerad som min bm har sagt och att mitt bf datum är den 14 augusti och inte den 1 augusti. Men dem ändrar inget iaf. Så bf är fortfarande 1 augusti men man kan ju tänka sig att ja kanske går över tiden lite då..
Jaja, vi får se..
Ingen ide o stressa, hon kommer när hon vill komma min lilla prinsessa :D

Men nu ska ja tvätta håret och esn väcka älsklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0