Loka Citron

Inte sovit sådär jätte bra inatt, somnade fort för ja va helt slut men vaknade till vid typ tre och somnade om vid halv sex.
Just nu håller jag på och städar lite hemma och dricker iskall loka citron .. ååh så gott! :D
Är lite hungrig också så ska väl ta och äta något snart.
Sen ska jag åka till jobbet och fixa med pappret, ska nog åka vid tolv tiden ungefär.
Vet inte om de blir IKEA efter de eller om vi tar de en annan dag..
Inget egentligen som e akut att jag måste köpa nu, nu. Men det är skönt att ha de gjort också.
Jaja, vi får se =)
Annars ikväll tänkte jag bara ta de lugnt..
Jag känner att ja har inte alls lika mycket krafter längre även om jag tror de ibland ;p
Men nu ska ja dricka upp min loka och fortsätta fixa innan ja åker :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Sådär är det sista tiden, ser inte fram emot det! men snart är det över för dig =) Fast sen är det bebistiden visserligen men den är mycket mysigare!!

jag mår bara bra, lite trött till och från men så är det, skönt att det är sommar nu!



vilket datum är hon beräknad till förresten??

2009-06-26 @ 17:33:45
URL: http://livetalalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0