Inte klokare..

Varit och tittat på barnvagn och klokare blev vi nog inte haha..
Fortfarande helt fast för teutonia cosmo men som sagt, den är dyr!
Teutonia fun är ungefär likadan och den kan vi få billigare så vi får se va de blir.. usch
Men till nästa vecka hade jag tänkt att den ska va beställd/köpt.
Nu sover älsklingen en stund och jag ligger och vilar lite..
Listan vi skulle göra igår blev aldrig av haha..
Men jag hade tänkt att göra en nu.
De känns jobbigt att göra den bara för vet inte vart ja ska börja, finns så jävla mycket att göra, åååh blir tokig.
Det är för mycket så vet verkligen inte vart ja ska börja.. menmen, de blir nog bra tillslut.
Nu ska jag titta runt lite och äta lite mellanmål ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0