Full Rulle

Har varit full rulle hela dagen idag!
Började med att jag mötte mormor i Solna centrum klockan ett, köpte present till morfar och hämtade ut två tårtor.
Åkte till morfar, fikade, sjöng och grattade honom!
Va där till ungefär halv fyra.
Åkte tillbaka till Solna centrum med mormor, tittade lite i affärer, åt mat och köpte mat.
Åkte därifrån vid sex, hem och packade upp maten.
Iväg för att kolla på sverige matchen en stund.
Hem och ta de lite lugnt
Hem till Maria, kollade på film och åt oss lite feta och sen kom jag hem vid 00.30.
Så full rulle idag men det har varit en rolig dag :D
Nu ska jag snart sova men känner att jag är lite hungrig så ska nog äta något litet först kanske.
Det är typ ljust ute så får dra ner persiennerna (stavning?) ordentligt så man får sova :p
Nu ska jag titta runt lite innan jag ska sova!
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0