Freeeedag.

Igår va de så skönt ute!
Jag åkte till jobbet och fixade med lite papper, hälsade på jobbkompisar och boende.. dem blev så glada så :)
Sen åkte jag till Solna och mötte älsklingen och en kompis, dem spelade lite fotboll och jag njöt av solen!
Sen blev de lugnt på kvällen, fick fotbad och fotmassage av älsklingen.. underbart.
Idag ska jag fixa hemma och sen ikväll blir de fridays med Maria och några andra, de ska bli sååå mysigt!
Åh, vad gott.. jag ska dricka en massa goda alkoholfria drinkar, MUMS.
Nu ska jag snart äta lite frukost och sen fixa mig =)

Känns konstigt också att Michael Jackson är död :S
Känns lite overkligt på något konstigt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0