Fläkt köp :)

Fy fasen vad varmt de har varit idag.. haha, då e jag igång igen med klagandet :p
Blev iaf en heldag ute.
Va och tittade på barnvagn för sista gången, så nu har vi helt bestämt oss för bugaboo men de blir begagnat så nu e de bara o hålla utkik :)
Sen blev de fridays med lite goda drinkar och efter de lite mat i kungshallen.
Vi kpte med oss en fläkt hem också för vårat sovrum är inte roligt!
Usch, som en bastu.
Nu har vi legat helt utslagna i sängen med fläkten på, så skönt!
Tror att jag ska äta någonting och sen så blir de nog sova ganska så tidigt idag.
Har bestämt mig för att gå upp vid 7 imorrn och städa, för då e de inte så varmt i lägenheten.
Städa fram till ungefär 12 och sen kanske gå ut och sola en stund för att sen fortsätta fixa på kvällen.
Vi får se hur mycket krafter jag har efter städningen ;)

Men nu ska jag göra några mackor och mumsa i mig =)


Våran nya älskling (fläkten) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0