Dyr vagn..

Ligger just nu i sängen och latar mig..
Har haft ont i huvudet i några dagar och det vill inte riktigt släppa.
Inatt har jag fått sova ganska så länge iaf men drömt en massa konstigt som vanligt.
Inget fint väder idag så de blir en fixar dag hemma!
Skönt de me att få de gjort ;)
Jag och älsklingen va och titta på barnvagn igår och vi föll för samma vagn.
Hade bestämt innan att vi skulle ha en Brio Sing men den kändes så klumpig.
Vi föll för Teutonia Cosmo, men den e dyr!
9000 kostar den ungefär.. så sitter och kollar på nätet om man kan få den billigare nånstans men den är ganska så ny så finns typ inte :S
Vet inte hur vi ska göra för vi måste beställa vagn typ NU haha..
Jaja, vi får sehur de blir...
Nu ska jag gå och äta lite mackor.



Skönheten! ;)

Kommentarer
Postat av: Ida :)

Tänk på att det är jävligt svårt att köra på vintern i snö och slask med så små hjul.

2009-06-02 @ 13:11:35
Postat av: Sandra

Hehe jag har en Teutonia Fun och trivs jätte bra med den :)

Men ja den är dyr och som Ida skrev, ganska jobbig att köra om det är mkt snö, men det är iof alla vagnar så !

2009-06-02 @ 17:52:57
URL: http://saandriiic.blogg.se/
Postat av: Linda

Så länge man inte bor på landet och går på skottade vägar så är det absolut inga som helst problem med små hjul =) Stockholms gator är bra plogade! Mycket jobbigare att köra omkring med stora som man måste lyfta vagnen i varje sväng, tycker jag...



men jag håller med dig, fan att de ska vara så satans dyra! Hoppas ni bestämmer er till slut =)

2009-06-05 @ 20:49:51
URL: http://livetalalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0