Det är frågan..

Fy fasen vilket hemskt väder det är ute, usch!
Spöregn och svinkallt..blää

Ligger i sängen nu, som jag gör varje gång jag skriver känns de som haha.
Väntar på att älsklingen ska komma hem, han kommer nog snart.
Vi ska då skriva en lista för vad vi ska göra i veckan haha.
Jag har verkligen panik och ångest över allt som ska fixas.. usch det är inte roligt.
Jag är så dålig på att börja, det är så mycket som ska göras så jag vet inte ritkigt vart ja ska börja därför är de bra om vi har en lista att gå efter, iaf på ett ungefär.

På onsdag är det ju dags för vårat 3d ultraljud också, gud vad jag längtar!
Jag trodde ju från början att de va en tjej, på vårat ul så sa dem att dem tyckte de såg ut som en tjej men nu känns de som att ja har en kille i magen hahah.. så vi får väl se va dem säger på onsdag =)

Barnvagnsfronten - Det står nog mellan en brio sing och en kronan. 4 stora hjul eller två små sväng hjul i fram.. hmm det är frågan  ;)
Vi får se va de blir!
Nu ska ja göra mig iordning för natten.
God natt

Kommentarer
Postat av: Ema :)

Har du några bilder på vagnarna?! Det verkar gå väldigt bra för er gumman! Va glad jag blir!:)

2009-06-15 @ 04:15:48
URL: http://emci.blogg.se/
Postat av: Pety

Shit du känner precis som mig.. på mitt ul sa hon att det KAN vara en flicka. Men alla tror, inklusive jag att det är en kille :O

2009-06-15 @ 13:17:51
URL: http://lapetramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0