Ändrade planer

Blev lite ändrade planer idag.
Satte väckarklocka på sju men´sov till halv nio för jag vaknade 04.45 och somnade om 06.15 så va rätt så trött. Dem timmar jag sov har jag sovit väldigt dåligt också, usch.
Fick sms av mamma att hon va hemma idag och skulle åka och hälsa på morfar så jag följer med!
Såg nu att de står att de ska regna imorgon, hmm...
Skulle va skönt så jag klagar inte ;)
Städa ska älsklingen göra och jag också sen´när jag kommer hem.
Vet inte om jag och mamma gör något speciellt efter vi har varit hos morfar.
Vi ska dit vid 12 ungefär men e inte där så länge, han orkar bara en liten stund.
Jag ska iaf göra mig iordning nu och börja röra på mig sakta men säkert, de går ju inte så fort nu för tiden ;)

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0