Vagnköp? :D

God morgon =)
Eller ja, jag har varit vaken en stund.
Va hos mamma ett tag igår på kvällen efter mormor och sen åkte jag hem när älsklingen va på väg hem.. vid halv fyra :p
Sov iaf till 11 ungefär och de va så skönt att de inte va varmt i vårat sovrum.
Inte lika kul däremot att katten hade kissat i vårat sovrum när vi kom hem.
Ååh, jag vet inte vad vi ska göra me dem.. vet inte om dem inte trivs eller vad det är.
Men men..
Idag ska jag och mamma åka och titta på en barnvagn, hoppas den är bra!
Jag är verkligen ute i sista stund men jag skulle tro att de blir barnvagnsköp idag. HOPPAS.
Sen ska ja gnog hem till mamma och äta för att sen komma hem och städa..
Så rolig ser min dag ut ;)
Men ska börja fixa lite här hemma nu innan jag drar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0