God morgon =)

God morgon :)
Har varit vaken sen 7 för vaknade av en jävla fågel som inte kunde hålla käften utanför fönstret :p
Sen efter de kunde ja inte somna om så lika bra att gå upp tänkte jag =)
Ska snart äta lite frukost och sen börja fixa här hemma.
Såååå skönt att det inte är sol ute idag, har man tur kanske man får lägga sig och vila en stund på dagen utan att dö av värmeslag.. helt underbart :)
Idag har jag inga planer förutom att fixa här hemma och kanske åka och träffa Maria en snabbis i stan men de e inte alls säkert.
Känner att ja börjar bli lite trött nu så skulle vilja gå och lägga mig en stund igen men tror inte ja ska göra de..
Kanske ska äta min frukost så får man lite energi iaf =)

Hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0