Andra ultraljudet

Va på andra ultraljudet idag eftersom min lilla flicka va så envis förra gången och låg så bökigt så dem inte kunde se allt, eller de va en sak kvar som dem inte kunde se.
Den här gången följde mamma med och jag tror nog hon tyckte det var roligt :)
Allt gick bra och efter ett tag så vände hon lite sig så barnmorskan kunde se allt ordentligt ;)
Efter de åkte jag till Solna centrum och mötte upp mormor.
Vi shoppade lite, en kjol, skor, lite bebiskläder och åt lunch.
Sen åkte jag till marias mamma och hälsade på, de va trevligt för de va så längensen.
Har hållt igång hela dagen så nu e jag trött och känner av de lite i ryggen.
Nu ikväll blir de bara o ta de lugnt, ska bara ligga på soffan och lata mig ;)

Så nu ska jag titta lite på tv och lata mig.
Pussen

Kommentarer
Postat av: Ema

Haha det är nog för du är den enda som känner som vill ha bebis lika mycket som jag :)



Oh du måste fota magen med :)

2009-03-01 @ 10:08:17
URL: http://emci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0