23 Februari!

Yes, har precis kommit hem från jobbet i stort sett. Sitter och bara latar mig just nu på soffan!
Jag ska snart gå o kolla lite i köket vad vi har som vi kan äta idag.
I början så mådde jag ju jätte illa, kunde inte äta så mycket mat så jag gick ner lite i vikt men nu har jag fått tillbaka min matlust. Jag som alltid har slängt i mig mat i stort sett haha.. men de börjar komma tillbaka nu ;)
Folk tycker att jag har liten mage och det har jag också men jag kommer väl börja gå upp nu när jag äter mer ;)

I helgen så kommer Linda från Norge, så de ska bli jätte roligt att få träffa henne! Det va alldeles för länge sen.

Ont i svanken har jag också, usch usch usch!
Känner att det börjar bli lite jobbigt nu på jobbet men de funkar än så länge.
Imorrn blir de nog att berätta för chefen också.
Nä, nu ska jag gå till köket och titta lite så jag hinner laga något tills unga mödrar börjar ;)

Pussen.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej där just nu ligger en tävlingsdesign uppe ifall den är intressant för dig. Jag kommer att lägga ut nya tävlingar så fort det går..kram Karin

2009-02-25 @ 07:04:31
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Ema

Så glad för din skull!! :) Vad är det för jobb du har?

2009-02-25 @ 11:23:45
URL: http://emci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0