Piggelin på en regning lördag :)

Ligger i sängen nu med Wanessa på bröstet. Hon har precis ätit och håller på att somna snart =)
Hör hur de regnar utanför, ganska så mycket och det är så mysigt!!
Jag är en riktig höstmänniska, tycker hösten är mysig.
Man kan bädda ner sig skönt i soffan, kolla på film, tända ljus och bara mysa.
Det är så fint också med alla färger på hösten, alla mysiga kläder man har på sig.. jag älskar koftor haha.
Men efter ett tag så längtar jag nog till vintern :p

Idag ska jag gå ner till Solna Centrum med mamma och titta lite, sen ikväll ska vi hem till mormor på middag.
Jag är pigg idag så ska nog inte sova nå mer. Tänkte gå upp, äta god frukost, dusha, tvätta håret, fixa lite hemma och så innan jag går iväg. Sessan får ligga och sova med sin pappa så kan jag göra allt i lugn och ro ;)

Nä, nu har hon somnat så ska lägga henne i sin säng och sen äta frukost.
Hörs sen! :D


Kommentarer
Postat av: Pety

Din dotter är galet vacker :)

2009-08-22 @ 23:28:28
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Ema

Hon är ju så söööt!

2009-08-26 @ 21:33:07
URL: http://emci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0