Mysdag

Nu ligger Wanessa och sover på soffan, jag sitter vid datan och älsklingen kollar på tv.. så sociala är vi just nu haha.
Ska snart gå och fixa mig inför natten tror jag om jag inte ska ta en natt macka först ;)
Har haft en trevlig dag med Sofia, mysigt!
Va hos henne på kvällen också och åt mat, spelade Yatzy och pratade lite skit.
Glömde kameran där men ska lägga upp några bilder imorgon på Wanessa och Liam :)

Imorgon så ska jag nog träffa Sofia med Liam såklart och en annan tjejkompis som fick en dotter en dag innan Wanessa, ska bli kul att se hur stor hon är jämfört med min lill tös haha.

Nä, nu går ögonen snart i kors.. ska fixa mig nu.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0