Måndag.

Just nu är de matstund för Wanessa och jag passar på att kolla runt lite på internet då ;)
Är rätt så hungrig men har ingen frukost hemma så tror att jag lämnar Wanessa hemma med pappa efter maten och går och handlar lite :)
På schemat idag så är de bvc kl. 13.30 och sen ska jag hem till mamma en stund.
Mormor kommer nog också dit, så ska vi äta lite middag och så..
Innan bvc ska jag ut på en promenad med en hund också,  Maria är hundvakt men jag hjälper till med en promenad på dagen då hon e på jobbet.. jag går ju ändå ut med Wanessa så då kan jag ta med mig hunden :)
Sen blir de väl centrum en liten stund innan bvc, kanske lunch?!
Aja, nu ska jag iaf gå upp och fixa till mig lite och sen handla lite frukost =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0