Åh, vad roligt!

Åh, vad roligt att det är lite fler som läser min blogg och kommenterar!! Jätte roligt :D

Nu har jag precis städat i stort sett hela lägenheten en snabbis, fixat disken, dammsugit och plockat undan.
Så skönt!
Älsklingen låg och sov med Wanessa så jag fick göra de i lugn och ro, helt plötsligt har de blivit kul och skönt att städa ;)
Lite egentid, underbart.
Nu ska jag snart väcka sessan och ge henne lite mat och sen sova för natten.

Imorgon (idag) fyller älsklingen år, hela 24 år blir han gammlingen haha..
Vi ska inte göra något speciellt men jag tänkte gå ner till centrum och köpa lite tårta och någon present till honom.. blir bara något litet. Tror att de blir en liten goodiebag haha.
Den ska väl innehålla bland annat en prenumeration på hans favorit tidning offside och lite annat smått och gott!
Ska nog träffa mamma där i centrum en snabbis också så de blir mysigt :)

Va på bvc idag också och sessan hade bara gått upp 40 gram på 4 dagar men hon bajsade som en jag vet inte vad igår haha så bvc sköterskan trodde de va pga de. Vi ska iaf dit på torsdag igen så får vi se om hon har gått upp nå mer.

Nä, nu ska ja väcka henne och ge henne lite mat innan jag ska sova också.
God natt på er och fortsätt kommentera! :D



Igår innan promenad! =)

Kommentarer
Postat av: Gia

gullig

2009-08-11 @ 20:37:47
URL: http://mammagia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0