Oj Oj

Ååh, va längesen de va jag skrev.
Usch på mig! :D

Ja, vad finns de o berätta..
Graviditeten går bra, har en massa sammandragningar bara o de e lite obehagligt.
Börjar närma sig nu känns de som, visst det är väldigt lång tid kvar men ändå.. :D
Sparkar och slår kullerbytor gör hon där inne och älskling har känt en massa.
Det syns även utanpå magen när hon bökar runt ;)

Jag har fått en muskelinflammation i höger arm så e sjukskriven i två veckor men har redan varit hemma en vecka typ så på söndag ska jag jobba igen.
Armen känns inte så mycket bättre så jag hoppas de hinner bli bra.
Imorgon ska jag till jobbet för att fylla i lite papper som jag måste skicka iväg =)
Snart ska jag till Solna centrum för att möta upp Linda en snabbis innan hon åker tillbaka till Norge!
Sen efter de ska jag hem till mamma och städa lite, sen blir de hem till mig och städa för där ser de ut som en svinstia! haha
Egentligen så får jag inte städa, får inte anstränga armen nu när ja har inflammation men jag kan inte riktigt hålla mig!

Hade ju tänkt åka ner till pappa i maj också men tror inte att det blir så längre.
Har gått så långt i graviditeten då så måste ha läkarintyg och de visste jag men de bolaget jag har hittat resa med så måste jag ha läkarintyg på ungerska!! Hur ska jag få tag i de ? :P

Nä, nu snackar jag en massa skit bara :D
Ska börjar röra på mig nu mot centrum.
Ha de bra!
Pussen..


Förresten, har kommit på ett till fint namn .. Alessia!

Älsklingen tycker också att det är fint så vi får se :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0