Sammanfattning.

Sorry att jag inte bloggar så mycket men det ska bli bättre :D
Den här veckan har jag utbildning, det är jätte roligt och verkligen intressant.
Långa dagar som jag inte är van vid men jag överlever.

Igår när jag va på väg hem från utbildningen så halkade jag klumpig som jag är, första gången i år faktiskt!
Det gjorde ont som satan, landade på höften.
Idag under dagen fick jag jätte ont i ryggen så pratade med våran kursledare som är sjuksköterska men hon trodde inte att de va någon fara med bebis, skulle de bli värre kan ja gå till vårdcentralen.

Just nu håller abbis kompis på att lagar mat till oss, kyckling och ris.. Vilket lyx!!!! :D
Sen ska dem iväg på träning och då ska jag städa lite och ha lite egentid tänkte jag.

På fredag åker jag till Lanzarote en vecka, de ska bli så skönt.

Jag har kommit på ett jätte fint tjejnamn också, Lexie.
Men vi får se, min älskling är inte riktigt med på de.. Men ja ska försöka övertala honom!

Nu ska jag äta, maten är klar.
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Ema

Tur att det gick bra trots att du halka gumman!

Får du flyga nu när du är gravid? Är inte det en risk för barnet?? Du är i stockholm 26-29 mars typ va?

2009-03-13 @ 23:48:01
URL: http://emci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0