Städa..

Städa Städa Städa.. de e vad jag hållerm på med just nu.
Men är klar för idag..
Det är långt ifrån klart men en it på vägen ;)
Har bestämt med älsklingen att ikväll ska vi skriva ett "schema" för hur vi ska få iordning här hemma haha.
Jag känner mig stressad och gillar att ha saker organiserat, jag är en riktigt "list-tjej".
Ska skriva vilket rum vi ska ta i vilken ordning och vad som ska göras.
Det är ju ingen "vanlig städning" vi håller på med, vi målar, stället iordning möbler, möblerar om, packar upp saker och lite sånt.
Ungefär som att vi precis flyttat hit fast vi inte har de haha..
Om en stund ska jag gå över till Maria, vi ska äta tillsammans och titta på film :)
Det ska bli mysigt!
Älsklingen ska iväg på match så då passa jag på ;)
Skönt att man har sin bästa kompis som granne :)
Nä, men nu ska jag läsa lite bloggar och äta något litet innan jag går.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo såklart det går. Det är lite trögt men jag överlevde vintern så :)

2009-06-03 @ 23:30:49
URL: http://saandriiic.blogg.se/
Postat av: Ema

Mysigt gumman, jag är också "list-tjej" men till slut kommer jag på massa annat i alla fall haha.. :-)

2009-06-04 @ 21:57:13
URL: http://emskling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0