Städa

Nu tänkte jag städa här hemma, såhär på kvällen :P
Nu är de inte varmt ute utan bara behagligt så nu passar de alldeles utmärkt för mig att städa istället för att göra de imorgon på dan.
Ska hem till mamma imorgon på dagen och till kista.
Sen blir de nog lugnt hemma, säkert ännu mera fix hemma för ja måste få iordning allt som sagt.
Jag längtar så fruktansvärt mycket till Grekland också, åååh!
Men skulle inte klara av värmen där nere nu men sen när bebis är nån månad, då sticker jag ner :)
Får se om de blir i början på oktober eller när de blir, men ja skulle tro de.
Vet inte om jag åker med älsklingen eller vem de blir, de får vi se =)

Jag har ont i fötterna!
Dem är uppsvullna och tjocka, fula och gör ont!!!
Skitjobbigt :/

Nä, nu ska ja sluta klaga och städa lite istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0