God Natt!

Åååh vilken mysig dag vi har haft idag!
Vi åkte aldrig till jobbet för han ja ska prata med är på semester till imorgon så ska ringa honom imorgo och kolla om jag behöver åka dit eller inte.
Vi gick hem efter bm och jag somnade på en gång, va helt slut och sov i två timmar.
Sen tog vi de lugnt en liten stund hemma och sen gick vi till restaurangen där vi skulle äta.
En sjökrog här i Pampas Marina, såå mysigt.
God mat och trevligt sällskap.
Nu e jag helt slut och har somnat framför datan typ 4 ggr haha..
Så dags att sätta på en film och sova lite =)
Imorgon blir de som sagt kanske jobbet och kanske IKEA, vi får se imorgon =)
Men nu blir de iaf. god natt för min del =)


God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0