Usch, fy och bläää

Jaha, då va man hemma hos mamma just nu.
Själv och allt. Piss va tråkigt det är just nu.
Usch.
Haha, tycker verkligen synd om mig själv.. men men.

Ska väl äta något snart och funderar på om jag ska baka något om en stund kanske.
Jag är verkligen sällskapssjuk. Jag fungerar inte som människa när jag är själv. Helt sjukt!!

Idag har jag varit hemma hos mormor en stund, åt lunch och umgicks med henne lite.. skönt så tiden går lite :)
Imorgon ska jag träffa henne igen på dagen, vi ska åka och titta på en hund åt henne och sen till Solna centrum, äta lunch och titta lite i affärer. Sen ska jag hem och städa, fixa & röja för fulla muggar!

Men nu ska jag äta lite.

Kommentarer
Postat av: sofia

grymt fin design!

2009-07-13 @ 19:45:33
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken fin design du har :)

2009-07-13 @ 19:47:35
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0