Bebis..

Hade inte hänt så mycket sen sist jag va hos bm.
Gått upp drygt ett kilo bara och sf måttet  va desamma men de va okej sa hon.
Gick runt med mormor en liten stund sen.
Åt lunch, köpte födelsedagspresent till mamma och hittade även en kofta och ett barnvagnshänge till bebis :)
Legat hemma och vilat lite nu och ska snart bege mig till Solna centrum igen för att möta mamma.
Bebis bökar på som bara den i magen just nu, Mysigt.
Så skönt att vi har allt klart till bebis nu.
Det enda som ska göras nu är tvätta barnkläderna, köpa blöjor och nån salva och en babysitter.
Men de känns som att de mesta e klart.
Tänkte i veckan gå och köpa madrass till vaggan och samtidigt hämta ut gratis boxen, så får i se vad man får me där :)
Blöjor kan jag ju köpa på våran mataffär så de känns lugnt.
Tänkte också i veckan kolla vilka kläder som ska me till sjukhuset och så, vilka som blir hennes första kläder :)
Trots att jag är beräknad mitt i sommaren så är de så svårt, för nu e de ju inte speciellt varmt ute.
Så de blir nog att ta me lite av varje ifall de inte är så varmt ute, men de kan lika bra vara värmebölja :p
Tur att barnkläder inte tar så stor plats :D
Annars i veckan blir de nog mest fixa!

Nu ringde mamma, måste springa till bussen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0