Jobb.

Sitter nu här hemma och tittar på Jay Leno. Ska snart röra mig mot jobbet..
Jobbar 13-21 idag.. ganska så långt pass men inte så farligt.
Ledig imorrn och på fredag så de e skönt =)
Har börjat få en massa sammandragningar/förvärkar och mest när jag jobbar, det är inge kul :(
Ska till bm på fredag så får se vad hon säger då om det..
Vet att det inte är farligt men det är grymt jobbigt när ja får de på jobbet för jag kan ju inte riktigt ta pauser som jag vill.
Men men, jag överlever.

Hoppas Maria och jag åker hem tillsammans ikväll, hon ska på seminarium som slutar 21 och då brukar vi göra sällskap ibland.. så hoppas på de :D
Hoppas också att ja jobbar me bra folk ikväll men ja tror att ja gör de ;)

Ikväll har älsklingen spelning också så är själv när ja kommer hem, men de kan va ganska så skönt :)
Men nu ska ja fixa mig till jobbet :)


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0