Uppdatering.

Glömt bort att blogga på ett par dagar nu..
I Lördags så va jag ute och Sofia va barnvakt. Tanken va att hon skulle va de på kvällen bara med jag hade så kul så frågade om de gick bra med hela natten o de gjorde det, TACK!
Maria fyllde år så vi va ute o åt och sen på bouzokia! :)
Det va så skönt att få komma ut och roligt att få komma ut me Maria, de va ett tag sen sist.
Det va min lördag..
I söndags gjorde jag inget speciellt.. tog de mest bara lugnt.
Igår va jag i Solna centrum en liten snabbis, tvättade och gick till maria en liten sväng på kvällen.

Nu ligger sessan och har precis somnat och idag ska vi träffa min mamma och mormor.
Vi ska träffas i stan, titta lite och sen hem till antingen mamma eller mormor och äta.
Innan de ska vi nog bara ta de lugnt hemma.. ja hade tänkt byta färg på vagnen idag och lite andra småsaker innan jag går så de blir nog lite hemmafix idag :)
Hoppas på ett bra samtal från pappa också!!

Har lite ont i huvudet idag så man kanske ska passa på att vila lite nu när sessan ändå sover.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0