Solig Söndag!

God morgon soliga söndag :)
Blev inge mer bloggande igår för min data la av..
Va iaf i Solna centrum och träffade mormor, handlade lite mat, åt lunch och tittade lite i affärer.
Sen va ja bara hemma, Sofia kom förbi en stund på kvällen.

Idag så ska jag hem till mormor för min morbror som bor i Sundsvall är på besök med sin son, så ska gå och träffa dem :)
Det är dem enda planerna jag har för idag.
Skulle vilja gå och äta lunch nånstans med Älsklingen vilar så vi får se hur de blir.
Sessan har precis somnat i vagnen så jag ska göra mig iordning iaf.
Sov faktisk till 11.30 idag!!
Herregud.. måste fråga älsklingen vilka tider hon har ätit inatt eftersom jag aldrig tar natten (LYX).

Nä nu ska jag fixa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0