Slut på denna tisdag..

Idag har jag varit i stan med mamma och sen åkte vi hem till mormor och åt sushi :)
Är så himla trött idag!
Det har iaf. varit mysigt och vi hittade lite barnkläder på rean.
Köpte lite större storlekar på några sommarkläder som hon kan ha när vi är i Egypten för det kommer jag ju inte få tag i sen mitt i vintern.
Måste köpa en uv dräkt till henne också, men har inte hittat någon.. vet inte vart man kan få tag på de nu :S
Ska leta vidare iaf.
Älsklingen ligger och sover nu, han är jätte förkyld stackaren.
Ja hade lite ont i halsen idag men nu är de borta, får se om jag också blir förkyld då.
Imorgon ska jag fixa hemma och kanske möta Maria i stan, får se hur mycket jag orkar imorgon.
Ska försöka sova rätt så mycket iaf.
Älsklingen ska ta henne inatt så jag får sova :)
Det är rätt så skönt att man inte är så "fast" när man ger ersättning. Tråkigt att jag inte kan amma med tanke på att det såklart är de bästa för barnet men går de inte så går de inte.
Huvudsaken är att hon blir mätt och växer som hon ska min älskling!

Nä, nu e de dags och väcka henne, sätta på pyjamas, äta och sen sova.
God natt me er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0