Oroligt..

Är på lite bättre humör nu men fortfarande mycket tankar som snurrar runt i huvudet..
Sofia och Maria har varit här ikväll, vi har tittat på dirty dancing, färgat marias hår, käkat toast me vitlökscreme fraiche, avokado och räkor och självklart snackat skit :)
Sessan har sovit ovanligt mycket idag, men hon tar väl igen sig.
Igår va hon vaken från 15.00 till 20.30.. va lite orolig inatt och imorse så inte så jätte konstigt att hon e trött egentligen. Nu ligger hon och halvsover lite, tittar upp lite då o då.. men ska snart lägga henne i sin säng så kommer hon sova bättre :)
Imorgon har jag inga planer alls, ska bara ta de lugnt hade jag tänkt.. ska kanske träffa Maria på dagen, vi skulle höras imorgon. Är de fint väder går jag kanske en promenad..
Vi får se imorgon vad dagen bjuder på :)
Nu ska jag titta lite på våra värsta år, plocka undan i vardagsrummet och sen sova.

Godnatt.



Mammas älskling börjar bli en tjockis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0