Ny vecka =)

Nu har sessan ätit och vi är alldeles strax klara för att röra oss mot mitt jobb :)
Ska dit och hälsa på idag!
Efter de ska jag nog åka förbi hemma hos mamma för jag behöver ringa lite samtal och sen blir de att gå till centrum med mamma och mormor för att betala resan till egypten!
Guuuuud vad jag längtar, det ska bli så kul.
Ser verkligen framemot att få resa med älsklingen för första gången.
morgon ska vi till bvc också, ska bli roligt att se vad hon väger nu för jag tycker hon har blivit mycket större :D
Hon är ju fort. jätte liten..
Sist vi va där så va hon ungefär som en normalstor nyfödd, 6 veckor för sent :p
Då vägde hon 3285 och va 50 lång.
Funderar också på om jag ska åka till Grekland när pappa fyller år, i början på oktober.. om en månad ungefär men man blir ju lite nojig över allt de här med svininfluensan samtidigt som jag tror att dem överdriver lite..
Men men, vi får se.. ska tänka lite mer på de.

Nu ska jag borsta tänderna och sen gå :)
TREVLIG MÅNDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0