Torsdag.

Igår va ja som sagt på IDOL med tjejerna.. de va helt okej.
Men vi orkade inte vänta när de va paus så då gick vi..
Jag och Sofia gick ut en sväng och Kicki och Nina gick hem.
Vi gick bara nånstans där i gamla stan och tog nån öl och snackade lite skit.

Kom hem och skulle kolla lite datan och den går sönder, älsklingen får formatera om den och alla bilder är borta!! :(
Som tur är har jag iaf lite bilder sparade på bloggen, mobilen och facebook men ändå :'(

Idag ska jag hem till mamma med älsklingen för han ska hjälpa henne me hennes data som har knäppat ur lite..
Jag ska ringa lite samtal när jag är där också.
Sen ska älsklingen iväg på träning och jag stannar nog hos mamma en lite stund till efter de.
Det är mina planer idag..

Men nu blir de frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0