Mammakänslor!

Mår ju så himla mycket bättre idag så vi gick ner till centrum och åt lunch.
Kände inte för att åka hem sen så ja o sessan åkte hem till mamma/mormor en stund.
Hade de mysigt där o sessan va på så bra humör :)
När ja la henne för natten så hände en liten läskig grej, la henne som vanligt i vagnen med flaskan.
Hon hade spottat ut flaskan men fick en rap på något konstigt sätt så hon typ tappa andan en kort stund, ja va på toaletten så mamma tog upp henne, då kom rapen o hon började andas igen. De va ju bara en jätte kort stund men de va så läskigt!
Hon somnade om kort efter när ja gick hem me henne men vaknade när ja kom hem.
Jag envisades med att hon inte skulle somna om me flaskan hemma, hon va såååå sur!
Ja försökte me allt, napp, killa på pannan, ge lite mat o sen lägga henne ja allt men hon ville inte hon bara grät o grät.. ja kände mig så taskig samtidigt som ja vet att ja måste vara bestämt om de ska funka.
Till slut så la ja ner henne i vaggan efter att hon hade ätit lite mer o va rapad, hon bökade runt lite, tittade på mig log och somnade!
Åh, ja blev så lycklig att jag till och med grät lite.
Helt sjukt hur känslig man blir som mamma haha.
Min älskling!
Får se hur de går inatt, ska försöka o få henne att inte somna på flaskan.. får se hur de går.
Nog om de nu..

Nu ska ja titta på one tree hill och mysa i sängen innan ja ska sova.
Hörs imorgon..
Godnatt!



Såhär ligger min lilla tjockis prinsessan o sover just nu. Hon tycker om o ha armen sådär ;)

Kommentarer
Postat av: magdalena

haha guuud vad söt hon är! Om du har tid så kan du ju ringa hem till oss för mamma ville något :)

2009-11-01 @ 22:48:07
URL: http://elgreko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0